בית שמש

השר ביטון על בית שמש: "הסכם שנותן לנו יותר מאשר ראשות העיר"

I have 266views
השר במשרד החינוך חיים ביטון לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר', על סערת דברי הראשל"צ: "זה נושא רגיש אבל עפר לפיהם של מי שמדבר נגד גדולי ישראל". על בית שמש: "הייתי בחתימת ההסכם המצויין עם גרינברג. גם בתקופה שהיינו בראשות העיר לא יכולנו לקבל כל כך הרבה כי היינו צריכים לתת לשותפים שלנו"

השר במשרד החינוך ומנכ"ל סיעת ש"ס חיים ביטון ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם על סערת דברי הראשל"צ: "אנחנו עוסקים בנושא רגיש אבל עפר לפיהם של מי שמדבר נגד גדולי ישראל".

ובהרחבה בנושא הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר בית שמש: "אני הייתי בחתימת ההסכם עם גרינברג. גדולי ישראל רואים את הצרכים של הציבור שלנו בעיר. ההסכם שחתמנו הוא מצויין. גם בתקופה שהיינו בראשות העיר לא יכולנו לקבל כל כך הרבה כי היינו צרים לתת לשותפים שלנו. אני לא שומע מילה אחת רעה על יו"ר ש"ס בעיר אלמליח, הוא יעשה עבודה מצוינת בשותפות עם גרינברג. הוא יחזיק את תיק החינוך ואני אסייע להם ממקומי במשרד החינוך".

ומדוע לא נחתם ההסכם עוד לפני הסיבוב הראשון? "את ההסכם הזה לא היה ניתן לעשות לפני הבחירות. דרעי הציע לגפני את אלעד תמורת בית שמש. ב"ה באלעד קרה מה שקרה ובאנו חזקים יותר למו"מ בבית שמש והצלחנו להיות הצד שקובע מי יהיה ראש העיר. לפני הסיבוב הראשון לא היינו מעיזים לבקש כל כך הרבה כמו שקיבלנו עכשיו, אחרי שכבר הוכחנו את כוחנו". על ההסכם עם דגל: "כבר נכווינו ברותחין באלעד, עכשיו ביקשנו וקבלנו ערבויות שלא היו מעולם. דרעי וגפני בעצמם טרחו וחתמו על ההסכם. זה חסר תקדים. הרוטציה היא חשובה גם להתנהלות במשך החמש שנים הללו".

על חיפה: "אנחנו חתומים כבר מהסיבוב הראשון על תמיכה בעציוני וכעת הצטרפו גם שאר הסיעות החרדיות. אנחנו מכירים את יהב מהכהונות הקודמות שלו".

קריית גת: "כולנו תומכים בסוויסה. אנחנו רואים לאן דהרי הולך ואת הקמפיין המכוער שלו נגד הציבור החרדי".

על מערכת הבחירות הממוחשבת של ש"ס: "לפני הבחירות האחרונות פרצו למערכת הנתונים הממוחשבת שלנו והמדינה דרשה מאיתנו לבצע שינויי אבטחה. אנחנו מאובטחים כיום כמעט כמו הפנטגון. אנחנו יודעים בדיוק מי טרם יצא להצביע ומתקשרים לזרז".

האזינו

//עוד כתבות

כתיבת תגובה